äntligen är myggen borta!

Nåt av det värsta som finns är att ligga varmt och skönt inbäddad i sin säng, på väg att somna in när man helt plötligt hör ljudet av en liten blodsugare och vet att man måste tvinga sig upp för att få stopp på den. Man kan ju ligga kvar,  men då kommer man inte kunna somna av surrandet och vakna dagen efter med tusentals kliande bölder!
 
 
 Eftersom det började bli bra kallare här borta så antog jag att tiden med dessa små kompisar var över men tydligen inte! När jag först kom till Korea så fick jag ungefär 20 myggbet under mina 3 första dagar och de var stora, svullna och kliade som bara den! Det gjorde mig extra glad över att jag tog mina sprutor innan jag åkte hit! Känns som att pengarna gick till nytta eftersom jag med alla myggbett jag fått under de här månaderna lika gärna kunde ha fångat det där myggviruset! Förhoppningsvis så försvinner de helt och hållet nu med vinterkylan som är på gång och håller sig borta tills våren!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0