D-29 Vart är jag på väg???

Har jag ens satt mig ner och skrivit om det än?
 
Varför har jag jobbat som en galning, sparat alla pengar jag kan och förberett allt in i det sista....
Jag ska nämnligen åka iväg till Sydkorea under ett halv år! Japp 28 September flyger jag iväg och ska vara borta tills mitten av April! :)
 
 
Jag åker med språkreseagenturen Blueberry Worldwide och ska vara i Seoul för att plugga koreanska, testa på livet i ett nytt land och helt enkelt utmana mig själv med att klara mig ''helt själv'' i ett nytt land där jag inte kan kulturen, språket... nada! Nu gillar jag ju landet, musiken, maten(jag har smakat), modet.... men jag skulle fortfaraned inte påstå att jag förstår mig på kulturen helt och hållet! Där av tror jag att det kommer bli en helt fantastisk resa och upplevelse för mig!!
 
Håll utkik efter mer av min resa när jag flyger öster ut~
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0