Rakpermanenten



Resultatet från mitt utväxtsfix hos Mysistershair innan jag åkte till Köpenhamn! Jag har rakpermanentat mitt hår i ungefär 2-2,5 år nu, för att det blir mycket mer flexibelt och lättare att ta hand om :) 
Jag har testat ett par olika ställen sedan jag var 13 men Mysistershair är definitivt bäst! Dem vet hur dem ska behandla olika typer av hår, ger extremt fina resultat utan att göra så mycket skada som man tror att en rakpermanent kan göra(mitt hår är faktiskt i tipp topp condition om jag får säga det själv!). En annan sak med dem är att dem är extremt ärliga mot sina kunder! Många stylister skulle säga att man kan göra hela håret varje gång man kommer och underhåller permanenten bara för att det obviosuly blir dyrare och de får mer vinst men inte dessa fina damer inte! Det känns verkligen som dem bryr sig om ditt hår och jag fick därför veta att man bara behöver göra om hela håret Max 1 gång varje år (OM man har envist hår, som jag...) annars räcker det med bara utväxten! Quality service right there I tell you!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0