Jag är en stor flicka nu!

Haha jag köpte min fösta låt på iTunes nyss, någonsin! Det är lite märkligt med hur mycket jag faktiskt gillar musik och har haft iPhones och iPods etc! 


Min första låt blev Yuis hello som faktiskt är intro låten till Paradise kiss(mangan jag skrev om för några dagar sedan)  filmen som kom ut 2011. Jag har verkligen gillat låten ett bra tag åtminstone sedan slutet av 2011 början av 2012 någon gång där~ 


Den är väldigt gulligt powerfull, ni vet gullig men inte riktigt sockersöt pop heller :) 


Gud jag önskar jag kunde ha original låten som ringsignal! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0