Blogg-timer

Det är kul att blogga men segar man och skippar att vara produktiv så kan man sitta alldeles för länge på ett litet inlägg och slösa bort viktig tid! Så för att lär mig själv att vara effektiv även när jag bloggar ska jag tima mina inlägg framöver :) ett vanligt lätt vad har jag gjort, OOTD, mat inlägg borde inte ta mycket mer än 30 min, Max! Tycker jag om det inte är väldigt invecklat och långt det vill säga :) 

Så här såg min mobil ut när jag skrev mitt nydliga OOTD inlägg~






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0