Min hundra lapp

Tänkte jag först skriva... "Oh nej jag tappad en hundralapp(av alla jäkla lappar jag hade i väskan! Jag hade ju två och använde en till att handla mat!?"Men men ce la vie~ slutar mer att efter en kvarts frenetiskt letande så minns jag att jag slösade 100 på matvaror och den andra hundringen på att köpa cigg till mama( jag vet jag vet aja baja men just nu vill jag bara hjälpa henne även om det är med hennes "synder":) 
Aja det förklarar överflödet av 20:or och mynt i väskan! XD 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0