Lördag morgon!

Ute med min finaste Hallegosan! Vi började dagen med en mandatory våffelfrukost på Coffee Smith.

Vi är lite osäkra på planerna för idag men det jag vet att jag vill göra är att skaffa ett par nya sneakers! Mina vita tygskor förtvinade i den koreanska storstaden och dess avgaser!

Jag älskar mina vinter kängor men det är så skönt med ett par svala(snygga)låg skor när man vet att man ska vara inomhus mycket! Hör du det Hallego?! Folder måste vi till! Vi får se vad som händer efter det :)

hallgo
2016-12-03 @ 10:43:03

jag hör hallgo!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0