Planer på G~

Okej så denna måndag ska få vara en chill vilodag! 

Jag sov ut riiiktigt ordentligt och spenderade mesta dels av min eftermiddag på caféet runt hörnet och smakade på de flesta av deras kaffesorter och läste vidare på "Me before you"~ 
 

När det började kurra i magen drog jag ner ett par steg för gatan och käkade på familje returangen Denny's. Det är inget storslaget ställe, en klassisk japansk familjerestaurangen, sånna man brukar kunna se i animes och manga oftare än dramer skulle jag vilja säga? Om ni har sett eller läst NANA så är det en såna om Shuji jobbar på i början av historien.  


Nu sitter jag i gemenskapsrumet och planerar ut vad jag ska gör och filma min sista vecka i Tokyo. Första veckan var jag fortfarande ganska förkyld och gjorde inte mycket mer än att strosa runt tokyos gator, trycka i mig god mat och chilla för fullt! Inget av detta som filmades eller dokumenterades pågrund av att jag inte kände mig fysiskt på topp plus att jag inte kunnat använda min dator sedan dag ett här! 


Min första plan var att filma för fullt och spendera mina sena kvällar med att klippa ihop videos men eftersom min laddare inte får plats i adaptern har jag inte kunnat ladda min dator under hela tiden.... segt eftersom den bara följde med som extra tyngd i väskan men men~ 
Nu har jag min lilla plan och ska filma allt ;)

 När jag kommer tillbaka till Korea kommer jag bara ha morgon lektioner så kommer kunna spendera dem flesta "efter lunchen" timmarna med att redigera medan jag väntar på Rosenknoppen ändå :) 

Det blir nog inte någon resa till någon annan stad den här gången men jag får väl bara komma tillbaka någon annan gång och utforska mer av Japan :) 

Rosenknoppen
2017-01-12 @ 12:19:00

Åh min hallego ♡♡♡ snart är du hemma hos mig igen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0