D-28 Hotell klappat och klart

Japp jag kommer åka ner till Korea lite tidigare än vad skolan börjar eftersom resorna dit var billigare och skönare det datumet. Jag åker ner 28:e och kommer fram den 29:e på kvällen, men mitt boende börjar gälla den första oktober. Med andra ord behövde jag fixa ett boende på egen hand (nja blueberry kan hjälpa till de med) för dem första dagarna. Som jag skrev innan är jag 99% säker på att Blueberry skulle hjälpt till att hitta ett boende åt mig ifall jag behövde det men personligen så var jag nästan sugen på att bo  på hotell lite också, speciellt dem första dagarna typ bara för att lätt landa in i landet och få en riktig mjukstart~
 
 
Jag hittade ett riktigt kap också två nätter på ett hotell som heter Artview hotell och ligger i Jung-Gu(tydligen väldigt, väldigt centralt och nära till shoppinggatan Myeongdong :) Det hela på två dagar går på mindre än 700 svenska kronor och jag kan checka in sent(jag landar ju sent), kan betala när jag kommer fram och får avboka utan att betala något upp till 3 dagar innan resan.  På bilderna ser det också VÄLDIGT fräscht ut vilket är ett stort plus och så har de fritt Wi-fi i hela anläggingen så jag kan koppla upp mig och börja uppdatera mina kanaler och kontakta mina nära och kära så fort jag har landat!^^
 
 
Ååååh jag är så taggad att jag knappt kan bärga mig!!! Bara 28 dagar kvar nu då :)
 
 
All the rights for the pictures are property of bookings.com and Artview hotel
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0