Monday sunshine

Okrj så i måndags var det så extreeeeeemt bra väder att jag blivit skada för resten av året och inte kommer kunna acceptera att det blir sugigare väder från och med nu! Yes även om vi bor i Sverige! Även om jag öppnade jobbet kl.4 på tisdag (och resten av veckan) så var jag inkapabel av att bara lägga mig eller göra mig i ordning för sängen kl 16:00 när solen sken som mest! hela 19 grader var det på balkongen när det sken som mest!  Super varmt och skönt men ska inte sitta ute så där innan jag fått tag i en bra solkräm till ansiktet ! Kände och såg redan då att det hade blivit lite brunare ;) vilket är snyggt men inte det "bästa" gör huden! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0