Veckans Låt: Xiah Junsu - Flower

You're life your world your soul they cannot kill it!
Okej det där är faktiskt featuring artistens line vänta ett tag....
Please take my haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand~!
 
Okej okej jag ska lugna mig. Så det här är låten som jag tänkte skriva om för cirkaaaa 2-3 veckor sedan när den faktiskt kom ut. Det är JYJ medlemmen och ex-TVXQ/DBSK medlemmen Xiah Junsus tredje solo albums titel track och gosh det är en sån intensiv låt! Även om den för mig konstigt nog låter bättre när jag ignorerar vad han sjunger och bara fokuserar på själva sångteknikerna, musiken och den rean showen den här låten är helhet!
 
Man märker verligen att hans musikal erfarenheter har påverkat hans egna musik. Men på ett sånt där riktigt bra sätt, förstår ni mig! Det låter som ett riktigt awesome OST ur en super cool broadway musikal eller musikal film a lá  Phantom of the Opera,  väldigt  så där mystisk, mörk och kraftfull.
 
Och så är ju en av mina favorit rappare for life, Tablo den featureda artisten och hans del i slutet av låten är bara mmmmm! Alltså Tablos röst och rapp är bara en så gudlik kombinaktion. Hans röst passar verkligen så bra till rapp! Och han är ett sånt ordgeni! Hans texter är verkligen sådana man kan relatera till som person(eller stol...)
 

OCh erkänn att ni kan se dansen makeupen och kläderna på en musikal scene!
 
låten tillhör
LåtTitle: Flower
Artist: Xiah (Kim) Junsu
Bolag: C-Jes Entertainment
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0