Handy gurugu

Eftersom jag jobbar i kök och måste diska och städa ständigt så blir mina händer ganska snabbt snustorra. Jag har testat många krämer men det som ger bäst resultat längst och snabbast är utan tvekan Lush:s Handy Gurugu!
 


Den består av sheasmör, rosvatten, kamomillolja och massa andra återfuktande super ingredienser :)
Den luktar inte lika stark som till exempel lemony flutter men gör verkligen ett dunder jobb och kan till och med vara skönare än flutter om man inte vill gå runt med fettiga händer en lång stund efter smörjning, för den sinker in snabbt i hunden men gör sitt jobb! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0