favvo outfiten den här veckan

I fredag åkte jag till stockholm för att klippa mitt hår. Jag har låtit det växa ett tag nu och det hade hunnit bli ganska långt(för miiig) neb det var rakt, ungefär som en förlängd pottfrilla XD och jag hade tröttnat på det och ville ha något med lite mer liv. Så massa uppklipp och en liten nära på lugg (när jag har lockigt blev det :)
 
I fredags visste jag att jag skulle få springa fram och tillbaka i stockholm och behöva sitta på pendeln en längre tid (fraaaaam och tillbaaaaaka) så jag bestämde mig för att åka i en snygg men mest av allt sköööön outfit!
 
 
Det blev ett par stretchiga svarta skinny jeans en stor och lång svart tisha och min super mysiga gråa, långa fluffiga(det finns mycket mer adjektiv att beskriva detta underverk med men jag nöjer mig här XD) kofta från monki!
 
 

Egentiligen är den inte min utan min frisörs:) hon gillade min svarta jag också fått tag på i monki rean så jag köpte en åt henne sen när jag kom tillbaka till Uppsala (dem var slut i sthlm). Hon blev så glad att jag köpt den ( jag fick pengarna tillbaka~) eftersom det inte är alla som skulle göra så för en ''främling''. Men det jag tänkte var '' jag skulle vilja att någon gjorde så mot mig, så varför inte vara människan som faktiskt GÖR det?! ''.
 
 
 
Så jag fick åka hem med en anna kofta jag tagit med mig :)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0