Deadweight in Bed!

Idag var min kusin över hos mig en sväng! Ich eftersom jag är fast besluten i att börja träna regelbundet och hon ändå har styrke tränat förrut så hängde hon med mig till gymmet idag! 
Det jag först hade tänkt bara skulle bli ett kort kardio pass blev tillslut ett kort men intensive liten styrketränings 101 lektion! :) 
Superkul, men mina beeeeeeen! Dem är helt döda! Jag vet att det låter sol en cliché men jag visste inte ens att demmhör musklerna fanns... Eller ja snarare att de var så stora!!! Nu är det bara att HOPPAS att det känns böttre och inte sämre imorgon, ska nämligen jobba kl.4:00!! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0