day off

 Igår hade jag inte riktigt tid att sätta mig ner och skriva något vettigt inlägg så det blev min första miss på min idé om att blogga varje dag i December, men men vi måste alla vila upp oss från saker då och då ;)
 
 
 
Idag ville jag muntra upp min mamma och moster lite så medan mormor tog en liten tupplur så gjorde jag lite scones! Släkten brukar alltid vilja ha dem när dem kommer hit så vi hade en liten, väldigt sen Afternoon tea.
Alla äter väl scones lite olika men jag gillar dem ny gjorda med lite(lies väldigt mycket) smör som smälter in i brödet... mmmmm!





 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0