peppar peppar

Idag har mamma och jag bestämt oss för att fina upp vår middag lite, Vi ska för första gången till restaurangen Peppar peppar tillsammans. Den ligger nära Centralstationen och amma har kastat rosor på dem sedan jag kom hem från Korea men med mina jobbpass i början i kombination med restaurangens sommarstängda tid så har det inte blivit av! Men i dag fick det bli av, fine att jag fortfarande är lite snuvig men smak känner vi iallafall! Bring it on Peppar peppar få se vad era biffar har att komma med! Efter besöket: Maten var suverän men inte desserten! Jag blir aldrig besviken på pannacotta men den här var verkligen inte god. Det kan ju vara så att smaken är som baken så jag tänker inte dissa deras desserteer helt och hållet fören jag smakat ett par stycken till, det blir cheesecake nästa gång då!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0