Hallegoooooooon!

Det är nästan 3 veckor Madelen-flower wifey-kaktustanten-hallegon-Rosen åkte hem och abstinensen för henne blir bara mer och mer!
Haha men jag antar att det blir så om man hänger konstant med en människa i x-antal månader..... Nej vänta? Det blir så ifall man hänger konstant med en människa i x-antal månader och är helt tillfrids i deras sällskap!! Det är något jag hade med Madde. Vi kunde hänga och vara helt oss själva med varanda, prata om allt och inget eller bara hänga utan att ens behöva säga ett ord.. no tension, no fuss vi var bara så bekvämma i varandras sällskap! Vilket är så sjukt?! Det var inte heller någon gradvis sak där vi långsamt blev bekvämma med varandra. Nej då det kändes som vi hade kännt varandra i årtal första dagen vi träffades! Haha! Den dan var så kul! Jag kom ju till Korea dagen innan eller två innan Madde landade, vi hade prata liiite i sverige med varandra för Blueberry tyckte att det skulle vara kul ifall vi fick kontakt med varandra innan eller något sånt.... Hur som helst vi skulle träffas dagen som vi skulle flytta in i våra goshiwons och vi hade sånna extrema problem med att hitta varandra att det inte är klokt! Först och främst hade ingen av oss internet på mobilerna förrutom dem sporadiska wi-fi hotspots:en man kan ta åt sig här och var på gatorna. Hur vi än försökte förklara till varandra vart vi var kunde vi inte hitta varandra! haha! Det värsta av allt var att vi säkert bara var max 5-8 minuters gång avstånd ifrån varandra (om ens det) hela tiden! Madde telefon råkade också säga att hon var precis på samma ställe som mig fast hon var på andra sidan gatan... I vanliga fall känns det som att en sån sak skulle få en ännu ej på börjad vänskap att bli lite stel men när vi efter typ 2 och en halv.... TVÅ OCH EN HALV TIMME FOLKS?!  Träffade varandra var det liksom inga problem? Ingen tyckte att det var den andras fel, ingen var sur även om vi båda hade fått släppa tunga väskor upp och ner i den stekheta solen... nej det var bara typ en rolig sak som hände två goda vänner!
Vår första dag fick vi också för oss att åka till hondae... screw it att vi var trötta! Madde sa att det var kul, jag ville se det! Vi drog! Vi gick runt, åt gott men kom på att det kunde vara en bra ide att dra hem innan sista tunnelbanan gick. Vi hade hört att man kunde ligga lite i klistret ifall det hände när man var ute såhär och det var inget vi med våra energinivåer var sugna på!
21:00 tyckte vi lät rimligt Seoul är ju trots allt en stad som inte verkar behöva stora mängder sömn.... vi kalkulerade inte rätt mina vänner... halvvägs bestämde sig tåget för att det var kvällens sista station(något vi skulle råka ut för igen men då skulle veta hur man hanterar!). Vi blev strandsatta på en station långt bort nog att det skulle ta oss allt för långt tid att komma hem ifall vi faktiskt hade haft mobildata för att kunna hitta vägen, dock för nära för att en taxi skulle ta oss.... vilket vi också senare fick lära oss är bullshit men i den stunden förstod vi varken eller kunde använda nog koreanska för att argumentera emot (skolan hade ju just börjat och ingen av oss hade pluggat det förrut!). Vi satt på donken i någon timme diskuterade vårt öde, bollade ideér på hur vi skulle ta oss hem men återigen var det ingen av oss som skyllde på den andra... inte ens för oss själva(...tror jag iallafall Madde?!). Vi tog oss ut och letade efter en taxi i ett par timmar till när vi precis skulle ge upp och av någon skrattretande slump äntligen fick tag på någon som ville köra hem oss!!!!! Utmattade och utan något annat än våra sängar i tankarna satt vi helt tysta hela resan hem....
Jag tycker fortfarande att det är så sjukt att efter alla motgångar och odds emot att våran vänskap våra första 24 timmar ihop så lyckades den ändå blomstra så starkt?! Vi hängde nästan runt halsarna på varandra i 5 månaders tid men jag blev konstigt nog aldrig trött på Maddes sällskap? Jag har fått en av mina bästa vänner någonsin på denna resa och det känns helt otroligt! Men inte lika otroligt som det kommer bli att träffa Hallegon i Sverige igen!!! Wait for me! HALLLLLEEEEEGOOOOO!!!!!
Hallegoosan
2017-03-21 @ 12:48:45
URL: http://hhalleguttan.blogg.se.%20blogg.se

Åååååååh min finaste blomma ♡ alltså hur fantastiskt kan man bah klicka efter 1 se? Sinnes ju hahahah men vad jag kommer cherish våra vänskap för alltid ♡ och detta är bara början!!!! I lov you my seoulmate ♡ och fakk u jag skulle precis göra ett sånt här inlägg!!!!! Menndu hann före bajsromp♡♡♡

Svar: Du jag led genom att skriva den här nog med att sakna dig men sen laddades inte hela upp typ 3 gånger och fick skriva om allt igen och igen! Måste vara nåt med ''vårt'' wi-fi~ Du segar så mycket!ser fortfarande inget inlägg hörrudu!! Bara massa kaktusar och prutt på din blogg! Men det är okej då vet jag vad dina prioriteringar är... Skoja min Hallegos! jag vill också ha små söta hjärt emojis♡♡♡
throughnatslens.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0