D-22 addera, minimera och sortera

Alla har vi konstiga saker vi gillar att göra, en av mina är att jag älskar alltså verkligen njuter av att packa och sortera, lägga till och ta bort saker från min resväska... Den som ska följa med mig till Sydkorea har nog legat i mitt rum i ungefär en månad och har fått ändrat innehåll alldeles för många gånger!
 
Jag kan inte ens lägga fingret på vad jag tycker är så kul med att göra det? Troligtvis en blandning av att gilla att organisera saker och drömma sig bort till vad allt ska användas till :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0