D-21 linspaus

 
Då har vi ringt in till synoptik och pausat linsabonemanget så jag inte har en drös med lådor som ligger och väntar på mig och behöver betala för något jag inte kan använda medan jag är borta :P


Men det känns fortfarande lite skönt att ha med sig några dit bort så man inte behöver springa på jakt efter sådant när man inte kan kommunicera än.... en låda bör jag nog klara mig på det är ju iallafall hälften av tiden jag ska vara borta om jag inte misstar mig :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0