Friiiieeeeeeendddddddddd~

Idag när jag var nere vid Arlanda perrongen och väntade på tåget hem stod jag och laddade min mobil vid ett av de få uttagen som finns där nere för att försäkra mig om att få lyssna på musik hela vägen hem, i mitten av mitt jammande till F(x)s diamond tyckte jag att jag såg ett bekant ansikte ur ögonvrån. Sagt och gjort det var en av mina bästa vänner, ADINA! :D
Vi har inte setts på länge eftersom vi har fått lära oss på det svåra sättet att när man väl börjar jobba så finns det saker man måste prioritera före andra :(
När våra scheman klaschar finns det tyvärr inte mycket vi kan göra....
Vi fick åtminstone talas vid, klaga, berätta vad vi håller på med annat än att jobba, drömmar~ ja allt sånt man kan dela med sig till, till en vän!
Precis som alltid så lovade vi att vi skulle planera in en dag vi kunde ses på och umgås bättre. Jag ska ta tjuren i hornen och kolla upp mitt schema så fort jag är klar här och skicka mina lediga dagar så vi kan försöka boka in en liten träff ;)
Vi är så sugna på en liten myskväll med anime tittande och vänskaplg uppmuntran!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0