bye bye phonnie

I'm back and mostly just to rant :D
 
Jag förstår inte hur jag kan ha varit så trött och tanke sprid att jag igår lyckades tappa bort min mobil från turen till omklädningsrummet till resturangen jag jobbar på i Arlanda..... Jag höll mina tummar och tår för att någon snäll själ kanske skulle lämna in den till hittegods speciellt med tanke på hur sönder slagen den var! Men nej. Inte ens idag var den inlämnad så jag har gett upp med det ^^'
 
Mitt sista hopp är att jag tappat den PÅ jobbet och att den ligger där någonstans och någon nu har hittat den! Att tappa mobilen i sig gör inget, jag var väldigt orörd av det hela igår och folk på jobbet förstod inte min reaktion, det var inte när jag ville surfa på rasten, behövde ringa mamma för att hitta henne på flygplatsen eller något sådant som jag blev sur över det hela...det var när jag kom hem och tänkte på att jag förlorat alla mina sista bilder och videos på mormor som jag inte hade sparat som jag faktiskt innerligt ville ha tillbaka den. Inte ens mobilen bara mitt jäkla sim-kort!!! Men men allt händer väl för en anlednig så ingen nytta att gråta över spilld mjölk....
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0