night cap caffeine

Jag vet att jag borde somna om senast 2 timmar och att en iskaffe kanske inte är den bästa ideén men jag suktar efter en sååååå mycket! Det skulle vara mysigt att ha en liten fika med mamma innan jag går och lägger mig också, med tanke på att vi inte har så mycket kvalitetstid tillsammans veckorna som jag börjar 4:00 :) Jag försöker få tag på henne via mobilen men hon verkar inte kunna svara eller ha sett smsen... om hon inte svarat eller är hemma vid 17:30-18:00 så ger jag upp för då kommer vi inte hinnna ^^` Vi har ju ett kaffekort på Espresso House så vi kan bara gå en annan dag ^^ Kanske en fika på tåget eller pendeln på väg mot Stockholm på Lördag/söndag!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0