Panini pizza

Idag hade jag lovat min kära lilla ddong en dag med pizza och anime... tyvärr glömde jag helt bort det och bytte mitt kvällspass till ett morgon pass imorgon vilket betyder att jag egentligen borde ligga och sova just nu! Hon verkade väldigt besviken när jag sa att vi inte skulle kunna ses så länge som vi hade planerat så istället för att vänta på att hon skulle bli klar med sitt pass och slösa tid så åkte jag direkt till polishuset där hon var häktad (haha skoja bara hon skulle bara fixa ett nytt pass) och plockade upp henne och hennes mamma för att sedan åtminstone äta lunch tillsammans :)
 
 

Vi enades om att behålla pizza planerna, hade först siktat in oss på ETNA tills vi märkte att det var stängt och försvann istället iväg till Panini och njöt av deras utsökta Pizza buffé! Mega smarigt med mycket mat, utbud och skön atmosfär för pengarna, det kostade bara 98 kr styck med pizza, dricka sallad och bröd med fri påfylling på allt, så är ni någonsin panka eller bara vill ha god mat som inte spräcker plånboken så är Panini ett superval!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0