New year new photos!

Märkte, precis som måna andra att instagram tydligen hade någon top 9 pics of 2015 applikation nu under sagan men kunde inte för mitt liv hitta den någonstans på appen. Precis innan jag ville ge upp så gjorde jag det vilken annan smart människa hade börjat med... Jag googlade det! Vilket slutade med detta! 

Jag gillar de! Förhoppningsvist blir det mer och roligare bilder 2016! Gott nytt år allihopa! 

Den självklara länken ifall någon är sugen och inte hittat den än!

http://2015bestnine.com




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0