Hoooooneeeeey

Min underbara vän Adina var på semester i Grekland under Augusti med sin familj. När hon kom hem hade jag precis fyllt 20 så hon hade med sig souvinirer till mig och vår andra gymnasie vän :)
 
 
 
Min favorit var en liten burk ekologisk, grekisk honung med en sån där honungssnurra fast i miniatyr form gjord av olivträ... den är så söt! Jag har inte öpnnat burken och smakat på honungen än men jag är säkert på att den är supergod! 

 


Jag fick en duschsvamp som är 100% naturlig... Jag tror dem är bra för naturen eftersom det säkert är som en bit växt fast från havet? Jag ahr inte riktigt satt mig ner och letat information om det men det känns som om att det kommer avra miljövänlig och väldigt bra för en för det är den typen av saker Adina (och jag) gillar :) Jag ska söka upp lite info och uppdatera om svampen sedan även om det kanske inte låter super intressant  xD
 
så snart måste jag cykla iväg till jobbet, bye bye~



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0