Bobbi Brown soothing cleansing oil

Jag har använt upp hela min Bobbi Brown Cleansing oil och jag saknar den så hemskt mycket! Den fick bort allt smink och vääääldigt bra! nu har det gått någon vecka som jag inte har använt den och jag måste hitta en ny sminkbortagare ganska snabbt, det gör ganska stor skillnad för hyn. Jag tror jag ska testa något liiite billigare den här gången.
 
Jag tänker iallafall säga vad jag tycker om den i detta inlägg :)
 
Först och främst så är den en oljebaserad rengörnings produkt gjord på Kukui nöt, solrosolja och jasmin olja. Eftersom det är en oljeprodukt så är den tar bort sminket väldigt varsamt och förskitigt, eftersom man masserar den försiktigt mot sminket och löser upp det utan att behöva utsätta huden för drag och slit hit och dit(speciellt runt ögonen där huden är så tunn)!
 
Ungerfär så här såg der ut när jag använde den :)
 
 
Sminka de ögon behöver en pump av oljan, man masserar förskitigt in oljan ''på'' ögonen och låter den lösa upp sminket.
 
 
Sen sköljer man med vatten. Första kan man bara blöta händerna och massera igen för det bildas ett väldigt ''tunt'' skum som sen funkar som en tvål och får bort allt :)
 
 
 
 
 
Jag behöver verkligen en ny sminkbortagare! Någon bra, men mild för min känsliga hud :) och liiite billigare för den här kostade ändå ungefär 600 kr om jag inte har fel! Den höll  i ca 4-6 månader dock! så jaa så illa kanske de inte var~
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0