21 augusti Sthlm Grönan och The Swedish Crew Unite~

Jag och Emma åkte till Stockholm den 21:a Augusti för vi tydligen har skaffat en liten tradition att gå på Grönan en gång om året, haha!Vi började dagen med att lämna saker som Emma köpt till Chucky vid T-Centralen, gick en snabb runda på stan och letade skor till Emma inför Lunafly konserten och åkte sen till Götgatan för att hitta en tom toa och för att äta Stikkinikki glass... mest glassen.... glass for life! Sen gick vi iväg till Slussen för att ta färjan över till Grönan och spendera resten av förmiddagen där.
Vi...eller borde jag säga jag var så pepp på att gå i House of Nightmares, och jag kanske är den enda... men jag tyckte inte det var sååååååååååå super läskigt eller bra gjort??? Så mörkt att man inte ens såg sakerna som skulle skrämma en eller snarare det som ska få in stämmningen~ För lite ''experiment'', Stort plus för den där ena interaktiva delen dock! Önskar att dem hade haft mer sånt!
Sen var det första gången The Swedish Crew samlades tillsammans :)
 
 
Som sagt över upp mina video skills tills nästa år så jag är redo inför resan ;)
Dm här första videosarna är mest bara jag som lär mig hur saker och ting funkar :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0