sunny or scrambles??

Jag åt frukost för bara någon timme sedan men den var så god att jag bara vill ha mer!
Igår kom mamma hem med små paket hamburgerbacon(bacon som är runda och är perfect fit för din hamburgare) meeen vi brukar inte käka hamburgare så ofta här hemma... Hon köpte det troligtvist mest bara för att dem var runda och ''söta'' och för att jag brukar lägga bacon i min couscous-sallad när jag gör den och tycker om att testa olika typer av bacon :)
 
Så fort jag såg dessa skivor dock tyckte jag att dem skulle se (yes se!) väldigt fina ut på en frukost tallrik! Så jag bestämmde mig för att dagens frukost skulle vara ägg och bacon! jag brukar äta två ägg när jag äter ägg och bacon, men normalt sätt bara på ett sätt, stekta eller rörda~ idag ville jag dock ha båda men inte slösa på massa ägg, så jag gjorde ett ägg var, ett stekt och ett rört :)
 

Det slutade med att min tallrik inte blev så visuellt fin som jag hade hoppats, efter som jag gillar mit bacon suuuper knapprigt och det då tyvärr inte ser lika fint ut, men men mat ska ju ändå smaka bra först och främst! synen får komma i andra hand!
 
 
 
a n n i k a
2015-10-30 @ 17:41:12
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Mumsigt :D

Svar: väldigt, väldigt mumsigt :DTack för att du kikade in Annika!
Goregous layout på din blogg by the way!
throughnatslens




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0