Över bron med mormor!

Nej då, nej då lugna ner er vi har inte kastat vår mormor över någon bro... Jag kom bara på att jag aldrig berättade om min och min familjs resa till Danmark i somras :)
Mormors dröm sedan hon kom till Sverige (för bra många år sedan!) har varit att åka över Öresundsbron som går tvärs över Sverige och Danmark för att hon såg den, eller tror att hon såg den byggas året hon kom. Först hade jag planerat att ta med henne själv när jag skaffat körkort men min äldre kusin som har det redan föreslog att vi alla skulle sammarbeta och ta med henne i år som hennes 90års present.
 
Så I juni åkte jag, mormor, mamma, två kusiner och en moster över till Danmark och var där i 3 dagar och 2 nätter :) Vi bodde på ett väldigt fint Radison Blu hotell i Köpenhamn och gick runt ganska mycket fr att få se Sjöjungfrun.... kanske till och med liiiiiiiiiiiiiite för mycket för mormor och min gravida kusin nu när vi tänker på det i efter hand.... Men det var i sin helhelt en väldigt fin resa med god mat, nice quality time med en av mina kusiner som jag inte hade bondat så mycket med och skönt att få mormors bucket list punkt strykt!
 
 
 
Här har jag en liten vlog som visar lite av det vi gjorde på film istället som sparar mycket text här ifall någon vill se :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0