hustlehustlehustlehustle

Jag har varit så frånvarande från min blogg även om jag sa att jag skulle bättra mig, men jag har en vettig anledning den här gången! Jag har bytt jobb och fått 8timmars jobbtider( till skillnad från mina 3-4 timmar förrut) och måste också pendla för jobbet nu. Jobbtiderna är också lite spridda men väldift ofta väääääääääääääääääääldigt tidiga morgonar, som gör att jag måste sova tidigt och inte har så mycket tid över~ Jag är dock glad för eftersom jag jobbar mer nu så tjänar jag mer och kan därför spara mer till min resa nästa år!!
 
jag tror jag har jobbat ungefär varje dag den här månaden kanske 1-2 dagar ledig,vissa dagar blev jag inringd fast jag var ledig ( och för mig är mer jobb bara bättre!).
 

Jag hoppas och tror starkt att jag kommer att bli bättre på detta i november och framöver, eftersom jag kommer att ha kommit in i rutinen bättre då :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0