First day: DONE! [5/10]

Så då var första dagen på mitt nya jobb klart! Det är mitt tredje jobb jag någonsin haft, aaah snarare det andra, om man tänker jobb på lång tid dem andra har mest varit två veckors vikariat eller nåt sånt~

 


Det är kul! En resturang/café på Arlanda. Det är lite svårt i början att veta priser på saker när folk frågar, vad rätter innehåller etc men dem 3 svåraste sakerna är att hantera kassan (den är lite mer komplicerad och har lite mer steg än vad jag är van vid...), Servera drickor rätt och att HÄLLA UPP ÖL!!! Jag är helt jäkla värdelös på att hälla upp öl!
Det blir bara ett hav av skum! En jobbar kollega försökte visa mig tricket med att vinkla glaset och sedan långsamt följa strålen.... Det gick liiiite bättre.... Well, jag antar att övning ger färdighet. Det är väl bara att göra det så mycket som möjligt tills det sitter precis som kassan :)
 

Jag är så glad för det här jobbet och hoppas verkligen på att jag kan jobba riktigt mycket, lära mig massor och spara mer till min resa! Let's do this!!! :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0