CrAcK!

Mina mobiler, ja iallafall mina apple produkter brukar ha väldigt lång livslängd(folk brukar ju tycka om och klaga på att apple går sönder så fort) men mina saker funkar alltid fint lååååååångt efter bindningstiderna på de går ut..... och sen använder jag dem som ipod ett tag efter det xD Jag är också expert på att tappa min mobil men fortfarande ALDRIG göra sönder skärmen, vad det än är för höjd! .....tills iförrigår..... Bang bang it just fell down, bang bang screen broken now....


UUUUURGGGH vad ska jag göra nu? Nu har vi lite problem här för jag hade tänkt skaffa en ny mobil innan jag åker utomlands för att bo ett bra tagoch frysa abonemanget och så... men det kan man tydligen inte göra med tre! :( Och min syrra försökte förklara för mig hur dumt hela frysnings-saken var för man skulle behålla en gamal version 1 år extra jiddijadda~ Och då sa jag great jag behåller 5an och tar en ny när jag kommer hem istället... MEn now what?! den är ju trasig, funkar men jag vet inte om den går att reparera ordentligt? :/ jaja jag har lite mindre än ett år på mig att hitta en lösning~ Just nu måste jag bara koncentrera mig på att hålla detta hemligt för mamma så jag slipper hennes ''vad var det jag sa'' diskussion :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0