Oktober faves 2015

Jag hade tänkt börja göra faves på bloggen. vill göra det på Youtube med någon gång men är inte bekvävm nog att prata i en hel video än! Men att skriva här känns alltid lite mer bekvämt, troligtvist för att jag inte behöver oroa mig för att min röst ska låta kontigt eller något sånt :)
 
well ska vi börja?
 
1. Coconut chips!
Oh my jag såg dem här ljus blåa påsarna i slutet av september och var helt besatt av att köpa en så fort jag fick min lön! Det är ekolokiska kokosnöts ''chips'' flingor som är lite lätt söta och naturligt safitiga av att ha blivit lufttorkade! super mumsiga till ALLT! bara att smaska på som de är, i yoghurt, eller ''banan-glass'', gröt, pålägg till american pancakes....säkert kakor också! Listan tar nog aldrig slut!
Jag har ingen bild T^T
 
2. Turkisk Yoghurt.
Blandat med mina kokosflingor, mörkchoklad, frusna bär, banan, och hemma gjorda müsli~
 
3. Mitt nya jobb! Även om jag har strulat till det lite med kassan dem senaste gångerna så verkar det som jag äntligen har hittat orsaken och kommer kunna bli bättre på det(och mindre stressad över det!). Jag får jobba mer, med mer personer i min ålder och täffa mer folk! själklart innebär det mindre fritid men också mer lön och mer pengar som kan gå till sparandet! :)
 
4. The Body Shop Vatten flaskan, har fått följa med mig VARJE dag till jobbet för att jag ska få i mig min dagliga mängd vatten! Jag har dock inte gjort ett bra jobb för dricker inte upp hela och så mycket när jag komemr hem och det börjar märkas på mina läppar som ALDRIG har varit så här torra förrut!
 
 
 
 
5. Mina jobb--byxor, sköna, tåliga, och relativt snygga :)
 
6. Musik Ailees Mind your own Business, Girl power!
 
 
7. Återfan min kärlek för Matsushita Yuya! hans röst är verkligen aaaaah~
 
8. H&Ms eyeliner från deras nya make up sortiment, super lätt att anväda, håller bra både som produkt för att vara så liten och på ögonen. Jag kan ha på den hela dagen utan att den rör sig mycket alls om ens något :0
 
 
 
 
9. Faktumet att jag har fått bättre sov vanor? Även om jag behövde sova tidigt för att jobba på mitt gammla jobb så gick det inte lätt eller bra... på det nya måste jag vakna ännu tidigare ibland men att somna 19-20:00 går för det mesta alldeles utmärkt! Undrar vad det kan bero på?
 
10. Mitt nya katt-mobilskal från primark! Luktade väääääldigt mycket plast i början är av det där matrialet som kommer töjas ut efter ett tag men en stor favorit eftersom en av mina favorit kusiner gett den till mig :3 Blir glad bara av att se den för jag saknar henne så mycket och det känns som en liten bbit av henne är här i Uppsala med mig :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0