Torra händer

Efter som jag jobbar i ett kök och fick jobba lite extra mycket förra veckan betydde även lite extra disk, vilket satt sina spår på mina händer! Jag har väldigt känslig hud (överallt) och mina händer är nu snus torra efter allt diskande! Även om jag smorde in dem hela tiden när jag kom hem :( 
Jag behöver säkert bara nån lite mer kraftfull handkräm! 


Just nu är den som funkar bäst här hemma Elizabeth Ardens Green Tea Honey Drops body cream~ visst det är inte en handkräm men det är krämen här hemma som gör mest skillnad just nu :) ska ta och köpa en lemony flutter från lush så fort jag kommer ner till stan, för den är min favorit :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0