OOTD 18/7 2015 sommar och...sol?

Var ute en mini runda och träffade en av mina vänner för en lite produktiv fika som sedan kanske inte blev så jääääääätte produktiv ändå... så jag ska försöka skriva det här inlägget ganska snabbt och göra saker som behövs göra här hemma istället, och sova i tid!
 
Vi gick till Wayne's coffee och tog som sagt en kopp kaffe och prata (lite prduktivitet han vi klämma in också) men mesta av tiden gick åt att kolla igenom min exprimentella YT-kanal, sorry my friend~!
Och sen fick vi ett samtal från en av våra närmaste vänner som bor utomlands nu! Och personligen ville jag verkligen inte missa chansen att prata alla 3 tillsammans som vi brukade göra förrut... 40 minuter av vår 2 timmars
träff gick näsatan åt samtalet så typ halva tiden, men det var faktiskt värt det!
Nästa gång vi träffas måste vi verkligen vara mer produktiva också... annars får vi nästan slutat att ses för det här syftet :(
 


Vädret idag var väldigt konstigt här i Uppsala, när jag var på jobebt tidigt så regnade det, sen när jag kom hem kunde vädret inte bestämma sig för om det skulle vara 12 grader och molnigt(burr aktigt molnigt) eller soligt och 18 grader ( helt okej sverige sommar väder med andra ord) det skiftade verkligen var 5:e minut i någon timme!

Så jag bytte outfit för att inte svettas eller frysa ungefär 2-3 gånger tills jag bestämde mig för något som antingen skulle ha mig liiiite för varm eller lite frusen men som jag skulle kunna stå ut med ~
Det var också första gången jag gick ut med mina kneehigh-socks-strumpbyxor, som jag inte hade vågat använda innan för jag oftast inte såg andra lite tjejr gå runt med dem om dem inte var mycket smalare än mig och andra sådana dumma anlednigar. Nu när jag äntligen vågade ha på mig dem så var det ju absolut ingen fara dem gick inte sönder( vilket jag trodde de skulle göra på grund av att mina lår skulle slita dem snabbt eller såg konstigare ut på mig än någon annan). Jag tyckte de passade och kände mig bra i dem, så om någon annan har samma tankar om jag hade kan jag bara säga ''sätt på dig dem!'' ingen kommer bry sig om hur dem ser ut på dig :)
Jag kan rekommendera att testa dem med en vidare kjol eller någon längre kofta eller kavaj över så slipper DU fokusera på om människor lägger märke till ditt chub-rub men visar ändå dina strumpbyxor :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0