Jag älskar faktiskt sallader



Sallad!!!
 
Men nej jag menar inte crap food som i ''åh nej den här maten kommer göra mig fet!'', NEJ. Jag har varit i stockholm i tredagar och livnärat mig på Mcdonald's, Carbonara, Dunkin' Donuts, frappes, sushi, ägg och bacon, det är helt vanlig mat och sure inte nyttig för kroppen heller om man inte rör på sig men för mig är det  snarare ansiktet jag syftar på. Jag lider av si så där mellan ''allvarlig'' acne( så mycket att det syns och påpekas av folk, men inte nog för att läkare ska hjälps mig att göra något åt det) vilket som tur är inte dödar mitt självförtroende men det är bara skönare när den håller sig underkontroll(mindre slöseri på smink..). Personligen så gillar jag också att variera min mat, att äta både nyttigt och onyttigt men i balans :)
Därför kom jag hem och valde en riktigt god sallad iställer för pasta 3:e dagen i rad. Ska tillbaka till stockhom på fredag så det får bli mer dounuts då :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0