YT edit

Även om jag önskar att jag kunde ha gått och tränat idag så skulle inte mina ben eller armar ha klarat av det! speciellt mina lår!!! De är helt möra! Jag kom hem efter jobbet och ville egentligen sova lite men att sova runt 12 när man ändå ska lägga sig för kvällen kl 18 känns väldigt onödigt och till och med osmart(då kanske jag inte skulle vara trött kl 18 sen)
 
 
.
Jag satt mest och kollade på YT-klipp och började redigera ett par nya videos till min youtubekanal. Den har ingen riktig inriktining än och just nu lägger jag mest bara upp videos för att öva på att redigera dem och så :) Nästa år när jag flyttar utomlands för att plugga ett speciellt språk så kommer den nog bli mer inriktad på något  speciellt ;)
 
 
 
Så nu är det snart dags att åka hem till moster för att sussa för dagen~



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0