kola kaos!

Eftersom jag var ledig idag så tog jag mig tiden att ta en titt förbi IKEA och se ifall de hade fått in deras julkola i år. Min mamma är väääldigt förtjust i dem och brukar kunna pressa i sig 2-siffriga antal påsar med dem! Haha, kassapersonalen blev så chockade när jag kom med 15 påsar kola, det måste ju ha sett lite kul ut! Jag kände nästan av dem dömande blickarna från de som stod i kön bakom mig... Hur som helst,, det gör inget för min mamma blev iallafall jätteglad! Och det är det enda som är viktigt :)
 
 
 
Nästa gång behöver jag dock lite förstärkning för så många påsar var faktiskt ganska tungt....



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0