Cecy's guesthouse

Cecy's guesthouse för VIP kunder! Bättre känt som, min mosters lägenhet, ännu bättre känt som huset jag sover över i när jag måste upp tidigt för att jobba! För mitt gamla jobb låg 4 minuter bort om
Man gick i snigeltakt, och nu ligger bussen till Arlanda 7 minuter bort om man går i snigeltakt! 

Moster är alltid så snäll, hon fixar tandborste, tandkräm, handdukar, mat ocH jaaa allt jag kan behöva när jag stannar här! Idag fixade vi en super nyttig middag och matlåda tills imorgon!! Hon är rent ut av bäst!






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0