4(6)/9!

4 eller 6 av 9 julklappar....klara!
Idag gick jag lte i smyg och hämtade upp min mobil som hade varit på lagning för andra gången i loppet av en månad...som tur var och snälla som butikspersonalen på alina är så fick jag en liten rabatt!
Efter det var jag och gymma och sprang i 20 min och var på trampmaskinen yttligare 20 min. Det kanske inte låter så märkvärdigt men för mig som inte har sprungit för träningens skull på minst 2 år så tyckte jag ändå att jag gjorde ganska bra ifrån mig :)

Jag ska försöka smita förbi gymmet lite snabbt imorgon också när jag är på väg tillbaka från jobbet! Hoppas inte slöheten vinner över mig bara!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0