Linné Burgers!

I tisdags tog jag och mamma en liten moder-dotter-kväll och åt middag ute hos Linné Burgers. Linné Burgers är Linné ''kjedan'' nyaste tillägg, en väldigt mysig hamburgar bar. Inredningen var jättefin! min mobil hade jätte lite minne så kunde bara ta kort på maten... men nästa gång får ni se insidan också! Servicen var jättebra, trevliga och snabba. Maten, UTSÖKT! Jag gillar hamburgare hur som men mamma är inte nåt stort hamburgar-fan och slukade sin helt och hållet! så det borde vara nog med beröm för burgaren~
 
 
Det godaste var dock pommfrittsen, Oh my god! jag ville egentligen bara ha vanliga, standard  fries men eftersom jag valde vart vi skulle äta fick mamma bestämma pommfritt. Hon valde BCO(bacon, cheese, onion), fries medstekt bacon, smält cheddar och hackad, brynt lök! ooooh delicious!
 
Om ni har chansen så testa definitivt burgarna där, dem var inte ens såååå dyra :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0