Veckans Låt: Miss A - Only You

 You be my baby baby baby nooooooh(yooooooooou)~
 
 
Så går det helt plötsligt en hel månad utan att man skriver något!!!!
Kom igen Natalia är det verkligen så här du vill att din blogg ska se ut? för mig själv och andra?
 
Hur som helst jag tänkte börja med en av dem sakerna jag mest gillar att skriva nämligen ett av mina veckans låt inlägg! :)
 
Så två riktigt bra band jag gillar har gjort combacks under veckan(eller så). Exo och Miss A!
 Väldigt många är super pepp på EXOs nya låt call me baby vilket är förståeligt för det är en riktigt bra låt. Meeeeen jag är mer besatt av Miss As Only you! Den är så färgstark, upbeat och lite så där  små kaxig! Love it! 
 
Introt i musiken ger mig en liten nostalgi känsla a lá Gatsby music, som bara förstärks av videon när det är en panorma bild av något som ser ut som New York eller en annan storstad!
 
Är inte hundra procent säker på hur jag ska kommentera rösterna? Ofcourse så gillar jag dem, jag lyssnar på dem. Men mina favorit röster är nog Min och Jias. Min har en väldigt sensuell röst och Jias röst väldigt speciell, den är ganska unik på något sett.
 
Jag blir väldigt pumped up av den här låten, får mig att vilja gå och dansa! Det här är låten jag har använt för att vakna på morgonen :)
 
 
 
Artist: Miss A
Sång titel: Only you
Bolag: JYP Entertainment
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0