Laopo~

Nu har min älskade yifan äntligen kommit hem! Eller ja hon kom hem i tisdags men vi bestämde oss för att inte störa henne och hennes familj och la ner vår surprise visit ide i sista sekund!
 
 
 Idag skulle alla träffas hemma hos henne men av flera olika anledningar var det bara jag som kunde komma tillsist~
Det gjorde inget vi hade ett ungefär 2 timmars samtal om allt som hade hänt henne sedan hon flyttat till USA. Jag fick också ett ton presenter (okej 3 men alla var superfina!) speciellt det här Swarovski halsbandet.
 
 
 
Varför är det så att man kan lyssna och lyssna och lyssna på allt andra har och säga om sitt nya liv och det är superkul men, så fort man ska berätta om sig själv så finns det inget att säga!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0