alltid ute i sista sekund

Jag ska alltid vara ute i sista sekund med dessa saker. Men fär ooooookej för det blir ändå alltid klart i tid so don't worry~
 
 

Är jag en av de enda 19 åringen som inte blir exaltera av att slå in julklappar (eller vilka presenter som helst faktiskt). Vissa människor är så duktiga med sånt att de jag bara känner mig som en stor latmask
(det kan disskuteras!). Jag brukar vara lite ''Jag har papper, tejp och presenten syns inte... GREAT!''



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

throughnatslens.blogg.se

22 årig tjejs tankar och bilder! Älskar mode, musik mat och massa annat sånt! Mode är mer än bara köpa och ha på kläder för mig, det är vars människa unika sätt att uttrycka sig själva, det är historia, konst!

RSS 2.0